Bird Buddy
Število razgovorov: 2
Technical Support Specialist
Razgovor s HR službo
Začetni intervju s kadrovskim oddelkom je bil prijeten. Dobro so opisali podjetje in svoj končni cilj, kamor usmerjajo. Pojasnili so, kako delujejo operacije, kje se nahajajo skladišče, proizvodnja, prodaja in druge oddelki. Kasneje so pojasnili, o čem bo delovno mesto. Vendar niso podrobno opisali, kaj točno je treba delati v službi. Verjetno je to nekaj, kar se razkrije v kasnejših fazah. Za delo je bil potreben tudi delo ob koncih tedna.
Tehnični razgovor
Tehnični intervju je bil zelo drugačen od tistega, kar je bilo omenjeno v oglasu za delo. V objavi o delovnem mestu je zelo malo povedano, kadrovska ekipa pa ni mogla dati dodatnih pojasnil, ko sem vprašal, kaj lahko pričakujem na tehničnem intervjuju. Med tehničnim intervjujem je intervjuvalec postavil 95% vprašanj o omrežjih, strojni opremi, 3% o programski opremi in 2% o vedenjskih vprašanjih (v glavnem ugankah). Kandidat, ki se ukvarja s programsko opremo ali SaaS, ne pozna teh vprašanj. Zaradi objave o delovnem mestu ljudje zaprosijo za to delo, vendar je v resnici več podpore pri omrežju/strojni opremi kot pri programski opremi. V intervjuju sem omenil, da ne vem veliko o strojni opremi in omrežnem spektru, vendar so mi bila postavljena še več vprašanj iz istega področja. Vedel sem, da ne bom nadaljeval, zato sem prenehal vlagati napore. Po 45 dneh od intervjuja sem prejel zavrnitev, kar sem pričakoval. Želim si, da bi bilo v objavi o delovnem mestu več pojasnil, da bi podjetje lahko pritegnilo takšen kader.
Project Manager
Razgovor s HR službo
Zelo sproščen intervju, v bistvu samo bolj ocena, ali bom dober "fit" za kulturo v podjetju. Tudi vsa nadaljna komunikacija z HR je bila zelo sproščena, ampak efektivna.
Tehnični razgovor
Zelo neformalen, vendar v veliko pomoč za razumevanje tehnologij in metod, ki se uporabljajo v podjetju, ter pogovor o temu, na katerih področjih jim lahko jaz na podlagi prejšnjih izkušenj pomagam.