Zurich Customer Active Management
Število ocen: 1
Data Engineer
Projekti
Slabo organizirani projekti, saj nadrejeni zahtevajo veliko ad-hoc dela, nato so za nameček jezni, ko dolgoročni projekti niso izpeljani. Sestankov je mnogo preveč. Namesto, da nadrejeni trikrat na teden preverjajo napredek dela v dvournih sestankih, bi nas morda morali pustiti delati...
Tehnologije
Predpotopne tehnologije. Kot data warehouse se uporablja MongoDB. Vse spremembe morajo iti skozi procese odobritve, ki trajajo mesece, kar pojasnjuje situacijo.
Ekipa (strokovno znanje in medčloveški odnosi)
Medčloveški odnosi so dobri, strokovno znanje je pa nizko. Ekipa dela na zastarelih produktih, ki so pogosto specifični podjetju, zato ni kvalitetnih inženirskih praks.
Osebni razvoj
Podjetje plača tu in tam za kakšno izobraževanje, ampak to samo za redke izbrance. Ravno tako so ljudje zelo redko poslani na konference. Sistemov za izpopolnjevanje praktično ni.
Fleksibilnost
Moraš priti v pisarno dvakrat na teden, sicer mora tvoj nadrejeni zate pisati opravičilo. Kot da sem v šoli.
Ravnovesje dela in zasebnega življenja
Zaradi mnogih ad-hoc zahtev ljudje vsake toliko delajo nadure, katere se pa ne izplačujejo. Prej je to bilo huje, tako da se je vsaj nekoliko popravilo.
Delovno vzdušje
Ekipa je demoralizirana, saj nima moči delati na pomembnih stvareh.
Vodstvo
Moj nekdanji manager svoje podrejene samo izkorišča kot stopničke na lestvici. Direktor je nadarjen prodajalec, ki je v vlogi CEO prišel do svoje točke nekompetence. Par middle managerjev in arhitektov je kvalitetnih, ampak jih zakrijejo težave, ki prihajajo s samega vrha.